Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Neopolis3

Hahahaha!!!

Recommended Posts

[quote name='calippo ']pfffffffffffffffffffffff :lol: precies een tekenfilm voor kleutertjes

B-fan, misschien moet je dat spelletje is proberen :P[/quote]
oho :o
beledig Btje niet :angry: :(

Ik ben nu een spelletje aan het maken met een hamster. Waarom een hamster? Nou, ik had een getekend plaatje van een hamster en hij leek me wel makkelijk te animeren. Ben nu bezig hem geloofwaardig te laten lopen.
Ik heb alleen nog niet beslist wat voor spel het gaat worden. Eerst wilde ik een sims-achtig spel maken (gewoon om te kijken of ik dat zou kunnen), maar dat lijkt me niet zo leuk met een hamster.
Maar wat dan? Een soort pacman met hamsters (waarin de hamster zo veel mogelijk nootjes opeet, daarbij gehinderd door... eh... een vos of zo iets)?
Of iets anders? Hmmz, ik moet er nog over nadenken!

Het is eindelijk gelukt om mijn hamster enigszins geloofwaardig te laten lopen.
Ik heb er even een opname van gemaakt en die bewerkt tot animated gif:

[img]http://members.lycos.nl/resievahsen/fotoos/afbeeldingen/preview.gif[/img]

[quote name='Resie ']Het is eindelijk gelukt om mijn hamster enigszins geloofwaardig te laten lopen.
Ik heb er even een opname van gemaakt en die bewerkt tot animated gif[/quote]
Haha, die hamster-game ziet er best cool uit :lol:

gefrituurde kip en koekjes en brood vind ze lekker :P maar dat mag ze niet want dan wordt ze dik en dan koopt niemand behalve ik haar albums :P

Ik ben nu bezig met de animatie van een vos, die Eddie de hamster op gruwelijke wijze moet verslinden, zodra hij hem tegenkomt.
O wat ben ik toch briljant... *muhahahaha* :stoned:

Ik heb al zoveel spelletjes gemaakt :rolleyes: Ik ben nu een spel aan het maken over een maf gastje met een pet die door allerlei levels moet rollen :D En het s nu al beter dan dit DOMME sims-kloontje

Maar even over jouw spell Resie... Dat is zeker met Game Maker gemaakt he ;) dat zag ik aan die pacman achtergrond... Dat gebruik ik ook, en Hello ook wel eens geloof ik.

[quote name='Resie ']Ik ben nu bezig met de animatie van een vos, die Eddie de hamster op gruwelijke wijze moet verslinden, zodra hij hem tegenkomt.
O wat ben ik toch briljant... *muhahahaha* :stoned:[/quote]
Jij... jij... jij... gemeen ongevoelig wezen!!! Verplaats je es in dat hamstertje :'( zou jij soms op willen worden gegeten :'(

[quote name='Resie ']Ik ben nu bezig met de animatie van een vos, die Eddie de hamster op gruwelijke wijze moet verslinden, zodra hij hem tegenkomt.
O wat ben ik toch briljant... *muhahahaha* :stoned:[/quote]
Jij... jij... jij... gemeen ongevoelig wezen!!! Verplaats je es in dat hamstertje :'( zou jij soms op willen worden gegeten :'(

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...