Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Aernout

Wat is de leukste EP ?

Recommended Posts

Lekker rondstruinen in de stad, kleren passen, effetjes lekker eten... heerlijk, maar toch liever achter mijn computer dat doen dan in het echt :D

Mijn moeder heeft er eentje waar ze nooi aan zit whahaha, oja, daarnet gingen we "even naar de bieb" nou, daarna ook nog langs de slager, naar de Albvert Heijn, en bij de Kruidvat schopte mijn zusje tegen mijn nagel (ja, knap gemikt... ook al mike ze op mijn knie) en nu heb ik een blauwe nagel...

best schriken hè ? maar ach het is niet zo erg hoor niemand vindt het raar ja nou een beetje dan
iedereen vindt het juist cool !
het heeft ook voordelen gaan mijn ouders naar iets saais kan ik lekker bij mijn broer schoonzus en nichtjes zijn :lol:
de laatste keer hebben een nichtje de jongste en ik een klein beetje water naar beneden gegooid :D

Jep, maar het lijkt me zo raar, dan zijn je ouders opa en oma, en als er een nichtje of neefje komt logeren, dan is het een achternicht of achterneef van de kinderen van je broer en...nou...wist je trouwens dat TazMania van Oomsi's met de moeder van het meisje waar zijn vader mee getrouwd is, is getrouwd ?? Dat lijkt me pas ingewikkeld !

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...