Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Kiki*

superstar skins

Recommended Posts

wie weet in welke map ik superstar skins moet zetten (die dan in die coutore kledingrekken komen :unsure: ) en huisdier skins? :unsure:

Dan gewoon in de skins map. Zit er geen ReadMe bij de download? En als je die niet snapt zet die hier neer kunnen we helepen.

:D

Nou heb ik een ander probleem :(

Ik kan de skins niet gebruiken, omdat Superstar wel is geinstalleerd, maar ik kan geen objecten uit SS kopen! en ook gene skins! het enige dat er nog van superstar doet is StudioStad :(

dat ben ik nu aan het doen... :) alleen wordt ik er vreselijk chagerijnig van omdat dit al poging 3 wordt :(

Ja, dat probleem ken ik, heb ik ook al diverse keren gehad.
Op de EA site staat ergens een berichtje van burgie, waarin een uitleg staat hoe je de registers "schoonmaakt".
Als je dat stap voor stap uitvoerd, kun je daarna probleemloos installeren.
Bij mij werkte dat in ieder geval.
Succes :)

Inderdaad zoek op EA met trefwoord: HKEY_LOCAL_MACHINE
Maar let erg op wat je doet en volg de handleiding stap voor stap.

Kiekje echt doe voorzichtig met die info uittevoeren. Probeer eerst SimEraser van je cdrom te gebruiken, bij software op je comp Sims wegtehalen en dan pas deze oplossing.

Ik heb het al met SimEraser geprobeerd ;) ging ook niet. Ik heb al 5X opnieuw geinstalleerd vanochtend. :rolleyes: ;) Maar nu heb ik een vraagje:

Moet deze map helemaal weg (The Sims):
[img]http://img.photobucket.com/albums/v111/Kiekje/problem.jpg[/img]

[b:dc12264947="deborah_brit "] Ja, dat probleem ken ik, heb ik ook al diverse keren gehad.
Op de EA site staat ergens een berichtje van burgie, waarin een uitleg staat hoe je de registers "schoonmaakt".
Als je dat stap voor stap uitvoerd, kun je daarna probleemloos installeren.
Bij mij werkte dat in ieder geval.
Succes :) [/quote]
Dus als je het Sims-register schoonmaakt, zijn je Sims eigenlijk weer als nieuw? :) :D

Ja die map kan helemaal weg. en nee je sims zijn helemaal verwijdert maar dan ook echt verwijdert.

Ja Kiekje, dat moet echt.
Maar het is minder moeilijk dan dat je denkt.
Als je goed zoekt, vind je die mappen, en alleen als je zeker weet dat het er precies zo staat, kun je het verwijderen.
Het is een precies klusje, vraag anders of je paps of mams je wil helpen. (kun je die altijd de schuld geven als het misgaat :lol: )
Als je dat allemaal hebt uitgevoerdt, moet het installeren probleemloos verlopen.

Luister naar Deb !!

Ik heb het zelf ook maanden geleden eens gedaan en stap voor stap en erg precies alles gedaan en toen kon ik Sims 1 weer gewoon installeren zonder problemen.

:)

Okay ga ik dadelijk ff zoeken ;)

edit: ik heb die mappen dus niet, maar er staat: [quote](indien aanwezig)[/quote] :)

Heb je alles stap voor stap gedaan?
Heb je ook gekeken bij Start > Instellingen > configuratiescherm > Software en daar alles van The Sims weggehaald?
Heb je je prullenbak leeggemaakt?
Heb je je comp opnieuw opgestart na alles weggehaald te hebben?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...