Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

The Urbz Day

Recommended Posts

Op de [url="http://urbzsims.ea.com/index_flash.php"][u]officiele The Urbz site[/u][/url] vandaag wat nieuws, wat screenshots (Dig In!) die op SP Zone staan en video's (Tuck In!) die we al kende uit het 5 in 1 pakket van Gamershell, zie [url="http://forums.simparool.com/index.php?showtopic=2070"][u]dit topic[/u][/url].
Ook nieuw is een artikel (Art Lock!) waarin Scot Amos verteld dat The Urbz (GBA) weer een ontwikkelingsfase heeft afgesloten: de zogenaamde Art Lock wat zoveel betekend dat alle karakters, alle 'maak een Urb' onderdelen, alle banen, alle missions, etc nu in het spel zitten en het spel over enkele weken de Alfa Fase zal bereiken:

[i][b]LOCKED AND LOADED![/b]
Vertaling: (-Simjeff
Gegroet Stedelingen! Prettige Woensdag voor jullie allemaal!

Na 2 perfecte weken van het GBA team die gestopt zijn met de wekelijkse blogs (Bedankt!), ga ik jullie vertellen waar de update van de laatste console versie over gaat. Kijk eens aan… nog maar enkele WEKEN van onze “ALPHA� mijlsteen vandaan! Alpha is waar het hele spel speelbaar is, van start tot finish, het mist alleen een paar visuele of audio effecten, het moet nog wat afgesteld worden voor de gameplay, en er zitten nog een hannvol spelfouten in, die gemaakt moeten worden.

Voor we naar de ALPHA gaan, moeten we door de ART LOCK. We hebben net de Art Lock op dinsdag morgen 3:43 achter ons gelaten met mooie kleuren! Woohoo! Art Lock is een grote prestatie, het betekent ALLES wat in het spel moet is nu in het spel… alle karakters, alle stukjes in de ‘creëer-een-Urb’ winkels, alle buurten, alle voorwerpen waar je mee kan spelen, alle huisdieren, alle werkspelletjes, alles wat je erin kan stoppen, alle missies en doelbeelden, ale videobeelden van onze video’s!! Het is een PRACHTIGE verantwoordelijkheid en ons geweldig getalenteerde tekenteam heeft het briljant werk afgeleverd! Goed gedaan, team! Ze hebben zelfs stiekem een aantal extra voorwerpen en karakters in het spel gestopt.

Voor de eerste keer zijn we allemaal door het spel gegaan, kijkend naar wat we allemaal hebben…Het is MEGAgroot! Niemand van ons heeft zelfs de tijd gehad om alles te zien! Hahaha het is eigenlijk een beetje griezelig dat onze eigen test groep overweldigd is met alle spullen waar ze naar kijken, testen, plaatsen, oppakken, verkopen, kopen, proberen (kleding) … onvoorstelbaar. Ik kan niet wachten om nieuwe screenshots te updaten over Cosmo Street en Diamond Heights buurten … De beelden zijn ongelofelijk. Deze mensen gebruiken de engine op een manier waarvan we nooit gedacht hadden dat dat kon! Zelfs regen is erin gekomen! Om te zien hoe Urbz hun paraplu uitschudden of vasthouden, of een krant boven hun hoofd houden tijdens een storm is perfect stad!

Maar ik dwaal af… en ik moet dit stukje afsluiten voor vandaag. Ik heb zooooo veel om je nog te vertellen over onze nieuwe inhoud, nieuwste gameplay, ik kan niet wachten om het op te schrijven in het nieuws van volgende week! Dan kan ik je vertellen hoe we er voor staan met Alpha en over sommige nieuwe coole dingen die we erin gestopt hebben.
Een goede week toegewenst!

-Scot [/i]

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...