Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

17/08 Problemen met SC4 door nieuw Windows XP pack

Recommended Posts

[url="http://www.worldsims.org/index.php"]World Sims[/url] meld dat er problemen kunnen onstaan tussen Sim City 4 en de nieuwe Windows XP Service pack 2 (SP2). Dit nieuwe pakket heeft een aantal nieuwe mogelijkheden en beveiligt je computer beter, en dat zou wel eens tot problemen kunnen leiden.

Op de lijst van spellen en andere programma's staat ook Sim City 4. Er staan geen details bij welke errors veroorzaakt kunnen worden, maar een ' Data Execution Prevention' is een van de foutmeldingen die op kunnen treden.

De volledige lijst met spelen die problemen kunnen onder vinden van het nieuwe Windows XP Service Pack 2 vindt je [url="http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=884130&product=windowsxpsp2"]hier[/url]

Zie ook [url="http://www.gamespot.com/news/2004/08/16/news_6104980.html"]dit artikel[/url] op Gamespot.

De Nederlandse versie zal over 2 weken te downloaden zijn, de details vindt je in [url="http://forums.simparool.com/index.php?showtopic=2169"]dit topic[/url] op ons forum.

Ja het lijstje is niet mis, de Duitse versie van Dreamweaver staat er bv ook tussen dus het is meer dan alleen maar een paar spelletjes.

:blink:

Microsoft is gewoon kut. als bill gates nou eens die dollarbiljetten uit z'n reed gaat vissen en daar een beetje verstand van computers instampt komt het vast goed.

maar zoals het nu is draait het bij microsoft maar om 1 ding en dat is geld

oorzaak van alle problemen is volgensmij dat het allemaal staat commercieler moet worden overal zit reclame in verwerkt en overal moet je wel wat voor downloaden dat lijd dan ook tot problemen.

Het service pack 2 komt al veel later dan gepland was door allerlei fouten die erin zitten, maar schijnbaar hebben ze inderdaad een boel over het hoofd gezien.

Laten we hopen dat de fouten verbeterd worden voor dat de NL versie komt, ik betwijfel het maar je weet maar nooit.

Dat betwijfel ik ook ten zeerste Hiki <_<
Heb je eerst ik weet niet hoeveel updates al kunnen doen om WinXP wat veiliger te krijgen, ga je SP2 downloaden, kan je daarna dus wéér een hele berg updates tegemoet zien, omdat ze ook dit weer weten te verprutsen ...

Is jullie trouwens ook de enorme lijst aan Microsoft producten opgevallen, die problemen (kunnen) hebben met SP2??? Ze krijgen het daar dus niet eens voor mekaar om hun eigen spul enigzins fatsoenlijk met elkaar te laten communiceren!!

Daar de problemen voornamelijk veroorzaakt (schijnen te) worden door de nieuwe Firewall software, hoop ik dat ik die niet nodig zal hebben ... ik héb nl. al een goede en werkende firewall. Dan zou er voor mij persoonlijk dus geen probleem hoeven te zijn (hmmm .. misschien heb ik SP2 trouwens al wel geinstalleerd op mn pc staan?? Ik heb de Engelse versie van WinXP en heb de auto-updater aanstaan...... als dat het geval zou zijn: bij mij werkt SC4 nog prima, net als McAfee)

Je kan contoleren of je de SP2 al hebt door op je comp onder software te kijken (instellingen) of gewoon te checken of er nog updates zijn op de windows site.

Hmm .. ook vaag .. er zijn geen updates te vinden op de site voor mij, in mn software lijst staan een aantal SP2 hotfixes .. maar mn windowsversie geeft nog SP1 versie-heel-veel aan .... :blink:

Nou ja .. het zal allemaal wel .. mn computer is toch wel redelijk veilig tegen 'de buitenwereld' dus ik zal me echt niet 'veiliger' gaan voelen door SP2 ofzo ;)

Ik heb het even gecheckt en het schijnt alleen niet te werken voor gebruikers van SimCity 4 v1.0. Mensen met Rush Hour kunnen dus opgelucht adem halen want dan heb je v1.1

[quote name='Hiki ']De volledige lijst met spelen die problemen kunnen onder vinden van het nieuwe Windows XP Service Pack 2 vindt je [url="http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=884130&product=windowsxpsp2"]hier[/url][/quote]
:( Sjoo dasnie mis je zou ze maar allemaal hebben ;) :P

[b:8d5ccdf2fd="-Simjeff "] [quote]:( Sjoo dasnie mis je zou ze maar allemaal hebben ;) :P[/quote]
Ik ben veel sneller klaar met dat lijstje dan zij hoor!

Hieronder volgt een lijst met producten die geen problemen opleveren:

*einde lijst*

mss is lynux n idee? is gratis en bijna alle programmas kunnen er op.
Het is niet zeer bekend dus je word minder snel gehacked.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...