Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

21/10: Belgische Sim Awards

Recommended Posts

[img]http://img.photobucket.com/albums/v84/hikikomori/okt2004/2104.jpg[/img]

Vanavond zullen de [url="http://www.simsawards.be/"]Belgische Sim Awards[/url] worden uitgereikt in de [url="http://www.zuiderkroon.be/"]Zuiderkroon[/url] in Antwerpen.

Ook ons teamlid Sam zal daar aanwezig zijn en we hopen jullie morgen een verslag te brengen van deze happening.

Daaag mensjes!! k ben net weer een uurtje terug.. maar de Awardshow was echt mega gaaf!!! :D

De hele show was goed in mekaar gezet dus dat liep allemaal goed!

Ook nog op de foto geweest met Kurt Rogiers, een van de presentatoren van de show :rolleyes:

En de afterparty was ook niet verkeerd.... :lol: :D

Wij hebben inderdaad ook foto's gemaakt, maar die heb ik nog niet op dit moment... :) Hopelijk kan Sam zijn kabeltje vinden.. ;)

Oja wij hebben Sam niet gezien trouwens..en hij ons ook niet :P Jammer...

De tweede editie van de jaarlijkse Sims Awards werd een overweldigend spektakel in aanwezigheid van de crème de la crème van de Vlaamse showbizz en met een showprogramma om u tegen te zeggen. Electronic Arts, uitgever van het computerspel De Sims 2, heeft tijdens de Sims Awards vijf Vlaamse persoonlijkheden bekroond met de titel van respectievelijk SIMpathiekste Acteur, SIMpathiekste TV-persoonlijkheid, SIMpathiekste Fotomodel, SIMpathiekste Familie en SIMpathiekste Popster.

Talloze Sims liefhebbers zakten op donderdag 21 oktober af naar de concerthal Zuiderkroon in Antwerpen om te zien of hun favoriete acteur, tv-persoonlijkheid, fotomodel, familie en popster tot dé SIMpathiekste verkozen werd. De genodigden werden getrakteerd op een wervelende show met optredens van onze Vlaamse popsterren Elsie Moraïs, Hadise, Xandee, Brahim en Kate Ryan.

De presentatie van dit hele gebeuren was in handen van Kürt Rogiers en Ilse van Hoecke; een duo-presentatie die duidelijk naar meer smaakte. En de uitreikers van de awards waren niemand minder dan Cynthia Reekmans (Miss Belgian Beauty 2004), Alain Grootaerts, Ignace Crombé, Jan Bosman (presentator Radio Donna) en het Electronic Arts team (René Van der Woerdt en Richard Stolk)

Natuurlijk kon het waanzinnig populaire computerspel De Sims 2 (de aanleiding voor de Sims Awards 2004) niet op de afspraak ontbreken. Het originele Sims spel veranderde de manier van gamen in het nieuwe millennium. Het werd al snel het best verkochte PC-spel aller tijden. In de volgende generatie, De Sims 2, kan je de personages tijdens een volledige levenscyclus controleren. Het is dan ook de eerste simulator van het menselijke leven. Meer info: www.desims2.nl

Via verschillende mediakanalen en via de Sims forums werd opgeroepen om te gaan stemmen op de website www.simsawards.be. Met de volgende terechte winnaars:

·In de categorie SIMpathiekste Acteur haalde Tom Van Landuyt het van zijn concurrenten: Werner De Smedt, Johan Terryn, Peter Van Asbroeck en Herman Verbruggen.

·Het tv-sherm werd nog nooit zo verwend als door de SIMpathiekste TV-persoonlijkheid Erik Van Looy. De andere kanshebbers waren Stany Crets, Tess Goossens, Chris van den Durpel en Katja Retsin

·De Pfaffs gingen aan de haal met de titel SIMpathiekste Familie. De Planckaerts, Het Geslacht De Pauw, Kaat & Co en Wellens & Wee visten deze keer achter het net.

·Zingen kunnen ze allemaal maar enkel Kate Ryan mag zich vanaf nu ook SIMpathiekste popster noemen. Brahim, Elsie Moraïs, Natalia en Xandee zagen deze titel spijtig genoeg aan hun neus voorbijgaan.

·Tenslotte ging de titel van SIMpathiekste fotomodel naar Ellen Petri. Niet gewonnen, maar daarom niet minder sympathiek waren in deze categorie: Veronique De Kock, Sofie Grosemans, Katrien Schotte en Joke van de Velde.

Heel mooi verslag, Sam, maar nu weten we nog steeds niet of je er zelf was, en wat je er zelf van vond..
Ik vond het errug gaaf. Het was een mooie lokatie, de sfeer was goed, het hele programma zat gewoon goed in elkaar.
Het was er alleen errug druk, en ik werd dól van alle camera's en geluids"borstels"...
Ik had alleen gelijk bij binnenkomst mot met de "gorilla's". :D En de bediening was toppie, he Amby? :P :lol:

Edit: welk labeltje had jij dan?? (ik neem aan dat je die polsbandjes bedoeld??)

[quote]
Dat was eigenlijk een persbericht dat ik ontvangen heb :D

Maar ik was er en zodra ik het kabeltje vindt krijg je de foto's en een eigen verslagje :D

Edit : ik zat helemaal links, en daar vloog steeds zo'n camera boven m'n hoofd, steeds ff schrikken :P

Aha, ik weet welke je bedoeld. Ja, die camera werd je ook voor gewaarschuwd, niet zomaar opstaan. :lol:
Wij zaten links van het vak met de celebs... Lekker vooraan dus...
Heb je ons wel gezien dan??

[quote name='Deborah ']Aha, ik weet welke je bedoeld. Ja, die camera werd je ook voor gewaarschuwd, niet zomaar opstaan. :lol:
Wij zaten links van het vak met de celebs... Lekker vooraan dus...
Heb je ons wel gezien dan??[/quote]
Neen, maar ik was een uur te laat... :unsure:

Kijk niet zo raar... Normaal waren we wel op tijd... maar moedertje had een afslag gemist... En we kwamen nog net binnen bij Brahim ofzo...

Nou, Sam, dat valt nog wel mee hoor!:)
Wij hebben de mazzel dat we al om 10:15 in Belgie waren, en pas om 15:00 uur (ongeveer) bij het hotel.
Daartussen zit ongeveer 30 km hemelsbreed... ik zat op bijna weer via de havens in Rotterdam..... die bewegwijzering in Antwerpen, daar moet je voor gestudeerd hebben... :lol:

Hahaha inderdaad! K weet niet hoe jullie Belgen dat doen..maar tis een hel op de weg bij jullie :P
K heb nog nooit zoveel van Antwerpen gezien he Deb? :P O ja het was ook te grappig..wij mochten er al eerder in..en toen kwam zo een gorilla van een vent naar ons toe zegt ie: Ja jullie mogen nog niet binnen zijn' Zegt Deborah zo: ' Sterker nog we zijn al binnen" Hoor je die vent zo zeggen: ' Ja maar niet zo lang meer (of iets in die geest)'en toen kwam iemand van EA gelukkig om die vent eens terecht te wijzen B)

Maar das een leuk verslagje Sam! nu nog wachten op de foto's :D

Mja t was een hele enge gast van een vent :ph34r: maar we laten ons niet kisten natuurlijk B) :P

Oeh en de drank was ook erg goed... :P de bediening nog beter maar goed.. it's all about the alcohol :P

Sam wat vond jij van de champagne? :lol:

[quote name='*abbey*' date='Fri 22 October 2004, 22:12']Sam wat vond jij van de champagne?  :lol:[/quote]
Champagne? Ik lette alleen op die dames in SimsAwards-kleding...

Looking hot tonight! B) :wub:

Whahaha die Sam :P Die Sims shirts waren gaaf he!! Die wil ik zoooooooo graag.. nu gaan ze kijken of ze er nog aan kunnen komen.. :rolleyes: :D

@Mark: Strakke sig :D

Dat klinkt allemaal super leuk en zo te horen was het daar een gezellige boel!

[quote]Ook nog op de foto geweest met Kurt Rogiers, een van de presentatoren van de show[/quote]

Oooh B) En die foto, komt ie nog even in het openbaar...? :rolleyes: :P

[quote]Champagne? Ik lette alleen op die dames in SimsAwards-kleding...

Looking hot tonight!  B) :wub:[/quote]
Vertel! Hoe zag die kleding er dan uit, details graag! :P

Op de Belgische Showbizz site staan 20 foto's van de uitreiking van de [url="http://www.showbizzsite.be/start/newsdetail.asp?D=17266"]Sims Awards 2004[/url].

Je vindt ze [url="http://www.showbizzsite.be/fotoboek/index.asp?letter=S"]hier[/url] onder [i]Sims Awards 21/10/2004 Sims Awards 2004 - deel 1[/i].

[quote name='Hiki ']Op de Belgische Showbizz site staan 20 foto's van de uitreiking van de [url="http://www.showbizzsite.be/start/newsdetail.asp?D=17266"]Sims Awards 2004[/url].

Je vindt ze [url="http://www.showbizzsite.be/fotoboek/index.asp?letter=S"]hier[/url] onder [i]Sims Awards 21/10/2004 Sims Awards 2004 - deel 1[/i].[/quote]
Leuke foto's, gaaf!

[quote name='Sam ']Lap zie, ben weer te laat :(

Waar is da draadje toch?[/quote]
Kan je niet naar de winkel rennen en een nieuw draadje kopen .... ik heb het gevoel dat je kamer zo een rotzooi is dat je die nooit terugvindt :lol:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...