Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

10/5: Gamekings weer terug op 13 Mei

Recommended Posts

[img]http://img.photobucket.com/albums/v84/hikikomori/Mei%202005/1006.jpg[/img]

Vanaf vrijdag 13 Mei kun je elke vrijdag om 21.00 uur op [url="http://www.tmf.nl/"]TMF[/url] weer naar [url="http://www.gamekings.tv/"]Gamekings[/url] kijken.

TMF's games programma.

Wat er allemaal te zien zal zijn in de 1e aflevering is nog niet bekend, wel zal Gamekings ook aandacht besteden aan de E3.

Gamekings vind ik wel het beste gamesprogramma. Lekker veel humor en toch niet alleen lauigheid, maar ook echt genoeg games te zien. Beter dan Gammo vind ik!

Helaas de eerste uitzending niks over Studentenleven of Nightlife. Maar misschien volgende week.

:)

Een aantal shows zijn al opgenomen en de crew gaat nu naar Amerika voor de E3 en gaat daar uitzendingen maken. Of die meteen worden uitgezonden of later (dus ver na de E3) weet ik niet.

[quote]
Meestal is het zo dat ze na de E3 wel worden uitgezonden. Dus ik verwacht óf komende vrijdag, óf de vrijdag erna. En het is ook meestal niet maar één uitzending die over de E3 gaat, maar 2 of 3 ofzo.

En hoogstwaarschijnlijk komen de hele E3 opnames ook op DVD die je kunt kopen bij de Power Unlimited.

:)

Dit vond ik op CubeZone:

[quote][b]Gamekings is terug! [/b]
Het Nederlandse gameprogramma Gamekings is terug en dit keer zelfs op jongerenzender TMF! Hier lees je alles details...

Gamekings, het grappigste gamesprogramma dat Nederland rijk is, is terug van weggeweest. Wellicht heb je het afgelopen vrijdag al langs zien komen op TMF. TMF? Inderdaad, Gamekings is van The Box naar TMF verhuisd en is nu dus door het hele land te ontvangen. De eerste vier afleveringen zijn, voor zover daar bij de heren van Gamekings sprake van kan zijn, "normale" afleveringen. Daarna komen er maar liefst 5 E3 afleveringen die tijdens de aankomende E3 opgenomen zullen worden. Om het seizoen af te sluiten wordt er nog een zomerspecial gemaakt.

Gamekings is iedere vrijdagavond te zien om 21:00 op TMF en wordt herhaald op zondag en woensdag. Kijken dus! In onderstaand persbericht meer info over de plannen van Gamekings voor het komende seizoen en het exacte uitzendschema:

Het gaat weer beginnen. De eerste afleveringen van het nieuwe Gamekings seizoen zijn opgenomen. Vanaf vrijdag 13 mei zal het leukste gamesprogramma van Nederland vier keer in de week te zien zijn op TMF. De uitzendtijden zijn als volgt:

Vrijdag Premiere Night 21.00 uur
Zondag (HH) 12.00 uur
Woensdag (HH) 14.00 uur
Woensdag (HH) 23.00 uur

Tussen vrijdag 13 mei en woensdag 20 juli zullen we tien unieke afleveringen maken waarvan er vier in de studio zullen worden opgenomen, vijf afleveringen worden op de E3 opgenomen en we hebben één knallende zomerspecial.

Na de tiende aflevering in juli worden de E3 afleveringen en de zomerspecial herhaald en voordat we op vrijdag 2 september weer van start gaan met de rest van het seizoen, kan gamend Nederland nog genieten van een heuse Gamekings Marathon, een heel weekend lang oude en nieuwe afleveringen van Gamekings.

Vanaf vrijdag 2 september komen we met 20 nieuwe afleveringen met daarin natuurlijk alle topgames van het winterseizoen maar we staan ook stil bij de gamesbeurs in Leipzig, de Tokyo Game Show en nog heel erg veel meer. De laatste aflevering van deze serie gaat vrijdag 13 januari in première….[/quote]

[quote name='Dogna ']interessant stukje, ik ga het kijken als er hier positieve reacties zijn :)[/quote]
Nou die zijn er. Als je Gammo al leuk vond om naar te kijken, dan vind je GameKings véél leuker. Daar zie je echt presentatoren die een beetje zitten te kletsen en te discussieren over het spel. Echt leuk programma ;).

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...