Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

15/5: preE3: Anti Boothbabes campagne gestart.

Recommended Posts

[quote name='JVtje ']Uhmmm .. mjah .. ik weet niet in hoeverre jij wat over vrouwen weet, simsfan, maar echt geïnteresseerd in soldaten zijn ze doorgaans ook niet .. en al helemaal niet als mannen zichzelf in zo'n idioot pak steken, om het (zoveelste) afslachtspel te promoten.......[/quote]
behalve mogway dan want die heeft echt een zwak voor gladiatoren en moorden :evilgrin: LOL sry kon het ff niet laten

[quote name='Simsfan88 ']Trouwens, er lopen genoeg mannen met verkleding, alleen is dat niet bloot ofzo. Bijvoorbeeld een soldatenpak enzo die heb ik daar eens zien lopen.[/quote]
Zulke mensen lach ik alleen maar uit. :rolleyes:

Door die laatste reactie van JVtje ben ik onpartijdig geworden. Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat het allemaal moet zijn.

Qua mijn vorige reactie, misschien klopt dat niet echt helemaal. Want zoals iemand al zei, vrouwen zullen zich niet op hun gemak voelen bij allerlei andere vrouwen die schaars gekleed zijn. En je moet toch rekening houden met iedereen in de gamers wereld. Ook al zijn er meer mannelijke gamers.

Ik ben op dit moment vrij onpartijdig.

[quote]
Stel jij bent baas van Maxis. Wat wil je dan? Winst maken! Dat is logisch, want dat wil iedereen. Dus dan lokken ze mensen via de babes om hun games te promoten. B)

Volgens mij vindt ik dat JVtje wel gelijk heeft, maar ik vindt toch dat het niks met "seksistisch" heeft te maken.

[quote name='Hiki '][img]http://img.photobucket.com/albums/v84/hikikomori/webstuff/love29.gif[/img] voor JVtje [img]http://img.photobucket.com/albums/v84/hikikomori/webstuff/love29.gif[/img]

Waar blijven de Booth Hunks? :P[/quote]
sorry ik heb geen ticket :rolleyes: :lol: :unsure:

[quote name='Waxweazle ']Door die laatste reactie van JVtje ben ik onpartijdig geworden. Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten wat het allemaal moet zijn.

Qua mijn vorige reactie, misschien klopt dat niet echt helemaal. Want zoals iemand al zei, vrouwen zullen zich niet op hun gemak voelen bij allerlei andere vrouwen die schaars gekleed zijn. En je moet toch rekening houden met iedereen in de gamers wereld. Ook al zijn er meer mannelijke gamers.

Ik ben op dit moment vrij onpartijdig.[/quote]
waarom zou je je als vrouw niet op je gemak moeten of kunnen voelen in de aanwezigheid van andere schaars geklede dames ?? wat een onzin, ik denk dat dat meer over iets over diegene zegt die zich niet op haar gemak voelt.
Ik ben zelf nogal stevig gebouwd zullen we maar zeggen , maar heb toch wel voldoende zelfvertrouwen om me niks aan te trekken van dames die wel een prachtig figuur hebben en het zich dus kunnen permiteren om zich schaars te kleden.

[quote=Frouwke ] [quote]
Zulke mensen lach ik alleen maar uit. :rolleyes: [/quote]
Lol :lol: in pretparken :P

[quote name='Simsfan88 ']Een vraag aan de meisjes/dames/vrouwen/oma's hier. Willen jullie zo'n vent dan op de E3 beurs tegen komen? :
[img]http://x4.putfile.com/5/13311090648.jpg[/img]

Trouwens, er lopen genoeg mannen met verkleding, alleen is dat niet bloot ofzo. Bijvoorbeeld een soldatenpak enzo die heb ik daar eens zien lopen.[/quote]
alle vrouwen houden toch van 'een man in pak' :lol: :P ;)

Wat Jo zegt! ;) Kijk, het is niet zo dat ik me nou heel erg opgelaten voel, als ik langs van die 'booth babes' ofzo loop (ja, op de AutoRai kom je ze ook tegen he .. en in de Amstel Ballen Bar op de Huishoudbeurs en op circuit zandvoort en..... :P). Ik kan er echt wel tegen, dat wil alleen nog *niet* zeggen, dat ik het daarom ook eens ben met dat er altijd weer schaars geklede dames bij gehaald moeten worden om de mannen te lokken! Het stoort mij gewoon enorm dat de meeste mannen kennelijk nog altijd zo oppervlakkig zijn, dat ze alleen maar naar 'babes' kijken, bij voorkeur met zo weinig mogelijk en zo strak mogelijke kleding aan....

Ik snap opzich het gedoe met boothbabes enzo nog wel, tis toch een soort van extra promotie, een levend wezen kijken de meesten toch liever naar dan een doosje (niet dubbelzinnig opvatten) op een draaiplateau of een powerpoint-ding. Maar van mij hoeft het allemaal echt niet zo schaarsgekleed en alleen vrouwelijk. Zet er ook s wat mannen tussen, en geef die vrouwen iets meer kleding, scheelt ook tonnen in de verwarmingskosten.

En het is wetenschappelijk bewezen, dat wanneer je naast een product een aantrekkelijke (liefst schaarsgeklede) vrouw zet, dat mannen sneller geneigd zijn het product te kopen.

Vrouwen zijn helaas voor hun minder gevoelig voor dat soort tactieken (zeg maar nagenoeg ongevoelig), en game-developers negeren vrouwelijke gamers al sinds dat ze bestaan, dus de kans dat ze ooit booth-hunks tegenkomen is vrijwel nihil.

[b]Het stoort mij gewoon enorm dat de meeste mannen kennelijk nog altijd zo oppervlakkig zijn, dat ze alleen maar naar 'babes' kijken, bij voorkeur met zo weinig mogelijk en zo strak mogelijke kleding aan....[/b] idd JVtje, het zegt meer over de mannen dan over de vrouwen, ik denk dat als ik dus uitgenodigd wordt om daar in een bikini of dergelijke te gaan staan dat er aan mij voor bij gelopen wordt :lol: :lol: wat ik trouwens niet erg vind..... tenslotte komen ze voor de nieuwste games en niet voor vrouwelijk schoon.

[quote name='jolovesyouall ']wat ik trouwens niet erg vind...[/quote]
Ik ook niet :lol: .

[quote]tenslotte komen ze voor de nieuwste games en niet voor vrouwelijk schoon.[/quote]
Ja, net of er mensen alleen heen gaan om die babe's te zien B)

[quote name='Simsfan88 '][quote]tenslotte komen ze voor de nieuwste games en niet voor vrouwelijk schoon.[/quote]
Ja, net of er mensen alleen heen gaan om die babe's te zien B) [/quote]
de meeste mannen wel hoor, let maar eens op als er weer een spel uitkomt met daarin schaars geklede dames, dan verkoopt dat als een tiet, niet omdat het spel gewoon leuk is maar om die mooie virtuele dames *zucht* (nee martin er komt niet zo'n spel uit ................ :headbonk: :klapstoel: )

wij vrouwen zijn gewoon slimmer wat dat betreft, wij laten onze koopdrang niet door hormonen beïnvloeden (ik geloof niet dat cup a soep meer soep heeft verkocht omdat raimond in de reclame zat) tja wie is dan het sterke geslacht? :P

[quote name='mogway ']wij vrouwen zijn gewoon slimmer wat dat betreft, wij laten onze koopdrang niet door hormonen beïnvloeden (ik geloof niet dat cup a soep meer soep heeft verkocht omdat raimond in de reclame zat) tja wie is dan het sterke geslacht? :P[/quote]
WIE???? :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

[quote name='Simsfan88 '][quote]tenslotte komen ze voor de nieuwste games en niet voor vrouwelijk schoon.[/quote]
Ja, net of er mensen alleen heen gaan om die babe's te zien B) [/quote]
ja, die zijn er heus wel hoor :P

[quote]
Die zijn er wel. Neem nu zo'n Power Unlimited eens.
Je weet wel, dat gamesblad met de onderbroekenhumor.
Het is mij opgevallen toen ik nog abonnee was dat wanneer er weer eens een E3 was, dat er weer pagina's besteed werd aan de boothbabes.
Dit zal ongetwijfeld nog wel niet veranderd zijn. Je moet dan ook eens voor de gein die verslaggeving die ze erbij doen lezen.

Maar eigenlijk is die agetec zelf ook verkeerd bezig.
ik ben het wel eens met de 2e reactie, van guspaz,wat hier staat:
[url="http://games.slashdot.org/games/05/05/14/044241.shtml?tid=235"]http://games.slashdot.org/games/05/05/14/0...1.shtml?tid=235[/url]

het is inderdaad ook geen manier om dit te bestrijden door lelijke mensen in te huren, want dan is de aandacht nog steeds niet bij het spel. Huur dan helemaal niemand in, maar show gewoon je spellen.

bdw, wat betreft dat inhuren van die zogenaamde boothbabes; dacht je nu echt dat dit dames zijn die dagelijks op kantoor zitten of iets dergelijks? nou nee, ze houden er een ander beroep op na.

Laat 1 ding duidelijk zijn: Ik weet pas sinds een paar dagen dat boothjbabes bestaan. Ik reageerde dan ook verbaasd/geïrriteerd toen ik in een topic over de EA booth ineens geconfronteerd werd met foto's van damesbillen in weinig verhullende hotpants. Mooie billen daar niet van, maar wat had het te maken met EA? Nou, ik heb mijn antwoord. Deze billen werden met hun eigenares uitgenodigd door EA om hun booth op te leuken.

Ik heb een leuk idee: Stuur eens de mooiste werknemer m/v naar de E3, goed voorbereid en gestoken in sexy, maar niet halfnaakte outfit. Dan lopen er ook mooie mensen rond, maar tenminste mooie mensen die verstand van zaken hebben. Hunks en babes die weten hoe het spel dat ze promoten in elkaar zit en je er alles over kunnen vertellen.
Beauty èn brains, kan dat? Of zijn de meeste mannen daar bang voor?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...