Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Hiki

Wat voor soort huizen voor in The Sims zoek jij?

Recommended Posts

Op [url="http://www.simestates.com/"][u]Sim Estates[/u][/url] willen we binnenkort een hele buurt gaan bouwen rondom 1 thema en we willen weten welk thema jullie het leukste vinden.

[quote name='Kiekje ']Ik heb voor ....U zegt het maar gestemd![/quote]
Maar wat voor huizen wil jij dan? dat bedoel ik met 'U zegt het maar' ;)

Hoi, ik las hierover op de sims-site, leuk!
Ik zou gaan voor [b]3. Mediterriaanse huizen[/b], ziet er chic uit [img]http://forums.invisionpower.com/html/emoticons/wink.gif[/img]

Ikke ga voor statige huizen en [b]openbare lots[/b]! Maar een buurt met van alles wat vind ik ook leuk ;) en wat kleinere huizen d'r tussen, ik speel namelijk zonder cheats, dus moet ook goedkope huizen hebben om te beginnen :P

[quote name='TenF ']Ikke ga voor statige huizen en [b]openbare lots[/b]! Maar een buurt met van alles wat vind ik ook leuk ;) en wat kleinere huizen d'r tussen, ik speel namelijk zonder cheats, dus moet ook goedkope huizen hebben om te beginnen :P[/quote]
[b]Och, met cheats is veel makkelijker! :lol: [/b]

:D

Volgende week zullen alle stemmen geteld worden en samen met wat polls op andere sites én wat er op Sim Estates het meest wordt gedownload zal er besloten worden wat voor buurt (huizen en openbare lots) er gebouwd gaat worden.
We gaan eerst verhuizen naar een nieuwe host en hebben dan veel meer bandbreedte en er komen wat nieuwe features op de site.

:rolleyes:

[quote name='hikikomori ']:D

Volgende week zullen alle stemmen geteld worden en samen met wat polls op andere sites én wat er op Sim Estates het meest wordt gedownload zal er besloten worden wat voor buurt (huizen en openbare lots) er gebouwd gaat worden.
We gaan eerst verhuizen naar een nieuwe host en hebben dan veel meer bandbreedte en er komen wat nieuwe features op de site.

:rolleyes:[/quote]
:lol: [b]Cool!!![/b]

[quote name='TenF ']En ik vind het zonder cheats leuker :) nou ja... ik gebruik wel [i]move_objects on[/i] :D soms ;)[/quote]
[b]Ja, die gebruikt iedereen. :lol: [/b]

[quote name='hikikomori ']:D

:rolleyes:[/quote]
We zijn al verhuisd dus: ging sneller dan we dachten :)

De site bestaat pas sinds 3 November 2003 en is niet door mij gemaakt ofzo: ik werk er alleen aan mee en maak huizen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...